יום שבת, 2 בספטמבר 2017

דוביס(Dubi's) דובוני ויטמין סי ואבץ לילדים


דוביס(Dubi's)  דובוני ויטמין סי ואבץ לילדים
 מועשרים באנטי אוקסידנטים ומופחתי סוכר - לחיזוק המערכת החיסונית לקראת שנת הלימודים ועונת המעבר!


מותג פלוריש הישראלי משיק את "דוביס" סוכריות ג'לי רכות 
בטעם תפוז - לימון, מועשרות בויטמין סי, אבץ וביופלבונואידים - אנטי אוקסידנטים מהצומח.


לקראת תחילת שנת הלימודים, החזרה לכיתות לימוד עמוסות לעייפה בילדים ותחלואי עונת המעבר, משיקה פלוריש הישראלית תוסף תזונה ייחודי לילדים, המסייע בחיזוק המערכת החיסונית.

בשנים האחרונות אני דואגת לחזק את המערכת החיסונית של ילדי לפני תחילתו של החורף.
אני נותנת להם סוכרית ג'לי של חברת פלוריש.
את דוביס הם מקבלים כל ערב לפני השינה וציחצוח השיניים.
אני רגועה שהם מוגנים ומחוסנים בצורה טובה יותר לקראת החורף.

עונת המעבר ידועה כעונת הפתיחה ל"מחלות החורף" - וירוסים, נזלת, ירידה במערכת החיסונית וחולשה, לצד חזרת הילדים למסגרות הלימוד העמוסות והצפופות, דורשת היערכות מיטבית. נוסף על אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת ומנוחה, ניתן לחזק את המערכת החיסונית של הילד ולהשלים חסרים, באמצעות תוספים.

"דוביס" סוכריות ג'לי רכות חמצמצות מתוקות - מופחתות סוכר, בטעם שילדים אוהבים, מכילות 60 מ"ג ויטמין סי בספיגה גבוהה (חומצה אסקורבית) בשילוב 10 מ"ג תמצית פקעות וורדים.

בנוסף, מכיל "דוביס" 1 מ"ג אבץ הידוע בהשפעתו המיטיבה עם מערכת החיסון והתמודדותה עם דלקות וזיהומים ו 5 מ"ג ביופלבונואידים -  אנטי אוקסידנטים המסייעים בתגבור הספיגה של ויטמין סי בגוף.

"דוביס" מיועד לילדים בני 3 ומעלה, לצריכה יומית, ללא שמרים, סויה, לקטוז, ללא צבעי מאכל וללא משמרים.

את דוביס ניתן לצרוך לפי ההנחיות המצויות על האריזה או לפי  המלצות המטפל.


  
את "דוביס" כשאר מוצרי חברת פלוריש, ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים.
אריזת גוביס מכילה 50 סוכריות ג'לי רכות, במחיר של 65 ש"ח לצרכן.

מוצרי חברת פלוריש,  בעלי כשרות הבד"צ העדה החרדית ירושלים ומיוצרים לפי תקני איכות מחמירים וסטנדרט של חברת תרופות. לפרטים נוספים floris.co.il.                      


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!