יום חמישי, 14 בספטמבר 2017

"החגים חוזרים ומתנות אין ספור" רשת הלואו-קוסט "זול סטוק" משיקה שלל מתנות לקראת החגים !

"החגים חוזרים ומתנות אין ספור"
רשת הלואו-קוסט "זול סטוק" משיקה שלל מתנות לקראת החגים !



עוד רגע ממש נחגוג את ראש השנה, החג שפותח בפנינו את תחילתה של השנה העברית החדשה, וזה הזמן להתחיל לחדש: את המלתחה, את הגינה, את הבית ואת המלונה.
רשת הלואו קוסט "זול סטוק" מהמובילות והגדולות בישראל, מציגה  שלל מוצרים חדשים ומתנות למשפחה: כלי מטבח, מוצרי חשמל, הלבשה תחתונה, אביזרי נוי באווירת ראש השנה ולקישוט הבית ושולחן החג,  כלים חד פעמיים, צעצועים ועוד..
השנה התחדשנו בקופסא חגיגית לעוגת דבש שכיף לשאת מאירוע לאירוע, כלי הגשה יפייפיה שלא תופס מקום רב ויפה עיצובית להגשה כמגש על שולחן חג חגיגי.
מומלץ בחום לגשת לחנות ולרכוש פריטים עיצובים לקישוט שולחן החג.
שתהייה שנה טובה ומתוקה לכל קוראי הבלוג: עולמה של רויטל

בין המתנות לחגים ניתן למצוא:
קופסא חגיגית לעוגת דבש – קופסא מהודרת מגיעה עם חלונית בחלקה העליון, בצורה מלבנית, עשויה מנירוסטה, מהודרת ומקושטת לאחסון עוגת פס. (אפשרויות הגשה: לשים בפנים עוגת דבש או תפוחים, לעטוף בצלופן עם סרט והרי לכם מתנה מושלמת). מחיר 25 ₪ .
מעמד לנר – במגוון סמלי החג, כמו רימון או דג,  עשוי מנירוסטה איכותית, דקורטיבי, מתאים לכל פינה בבית, מאיר את החדר באור רך ונעים.
קופת חסכון עיצובית– מעוצבת בצורת מזוודה, לתחושת החופשה הבאה, עשויה מחרסינה, קטנה ונפלאה לקישוט כל חלל. מחיר לגדולה 15 ₪  ולקטנה 10 ₪.
שעון קיר – שעון דקורטיבי, הנתלה על הקיר, משמש גם כשעון וגם כתמונה, מוצע במגוון דגמים ובמספר גדלים, מושלם כמתנה לחג לכל בית. מחיר 40 ₪.
תפוח שנה טובה – תפוח עץ בצבע לבן מקושט בעיטורי זהב שנה טובה לעיצוב שולחן החג, מעניק תחושה חגיגית ומעצים את נראות השולחן לראש השנה. מחיר 5.90 ₪ .
כלי לדבש – צנצנת להגשת דבש על שולחן החג, מסמל את ערב ראש השנה בתפוח ודבש, כלי שכל שולחן חג לא יכול בלעדיו.
ארנבון דקורטיבי – פסל בצורת ארנבון העשוי מפסי נירוסטה, דקורטיבי ויוקרתי, מיועד לקשט כל חדר, אפשר להניח אותו על שולחן בפינת האוכל או על כל מדף בסלון או במטבח, מתנה מקורית לערב החג.
צלחת הקסם –  צלחת מסתובבת אבל לא מתהפכת, צלחת עם פטנט ייחודי שידיות האחיזה מונעות מהצלחת להסתובב גם אם היא תתהפך. מתנה נהדרת להורים של קטנטנים ולשמירה על שולחן חג נקי. מחיר 10.90 ₪ .


"זול סטוק" הוקמה ב 2013, וכיום מונה 35 סניפים בפריסה ארצית, ומציעה עשרות אלפי מוצרים במחירי סטוק אטרקטיביים, בקטגוריות הבאות: כלי בית, כלי מטבח, בגדים, ציוד חזרה לבית הספר, כלים חד פעמיים, אביזרי נוי, צעצועים, מוצרי חשמל, מוצרי ניקיון,  טקסטיל לבית, כלי עבודה, משחקים ועוד.  הרשת מתחדשת במוצרים חדשים מידי יום במוצרים במחירים אטרקטיביים מאוד. www.zolstock.co.il
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!