יום שישי, 11 בנובמבר 2016

יצירה לילדים - כרטיסי היצירה הראשונים שלי – חווה / חיות

כרטיסי היצירה הראשונים שלי – חווה / חיות
                                                                                                                                                                     


"כרטיסי היצירה הראשונים שלי" מבית דני ספרים כוללים 12 קלפי שבלונה, שעוצבו במיוחד עבור ילדים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם הציור והצביעה.

אופק שלי בן 4 נהנה מאוד מכרטיסי היצירה, ישב ויצר לראשונה בית בעזרת השבלונה, רעיון יצירתי מקסים.
אתם מוזמנים להציץ ביצירה של אופק!


כרטיסי היצירה הראשונים שלי מגיעים בשתי חבילות שונות, נפרדות:

חווה שכולל את השבלונות: אסם, דחליל, ברווז, סוס, פרה, ביצים, עץ, כבשה, אפרוח, פרפר, תרנגולת, טרקטור.

חיות שכולל את השבלונות: חתול, עכבר, צב, כלב, צפרדע, דב, פינגווין, דג, פיל, ארנבת, ג'ירף, ציפור.


מניחים את קלף השבלונה על נייר ועוברים בעיפרון בתוך הצורה. כעת כשיש לכם את הצורה, אפשר לצבוע אותה לפי הדוגמא הקטנה למעלה או בכל צבע שמתחשק לכם.


"כרטיסי היצירה הראשונים שלי – חווה/חיות", הוצאת "דני ספרים", 12 קלפים בכל חבילה. מחיר לצרכן 29.90 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!