יום שבת, 26 במרץ 2016

Oral-B משיקה מברשת שיניים חשמלית לילדים מעל גיל 3

במסגרת חודש המודעות לבריאות הפה של הילדים בישראל:
סקר חדש חושף:  מחצית מילדי ישראל עד גיל 8 סבלו מחורים בשיניים!



גילוי נאות:
התנסנו במברשות השיניים החדשות מבית Oral-B
  • ילדי אהבו להתנסות בציחצוח במברשת החשמלית
  • קל לתפעול, שומר על בריאות השיניים.
  • נוח יותר במיוחד שההורים עוזרים לקטנטנים לצחצח בשיניים האחוריות.
  • דגמים מוכרים והילד רץ להתנסות לצחצח את השיניים עם מכוניות והבנות עם אלזה.


ישראל מדורגת במקום החמישי ב- OECD במספר רופאי השיניים לנפש, כאשר היא מובילה על פני מדינות מפותחות דוגמת בריטניה (פי 2!), גרמניה וצרפת. למרות זאת, במצב בריאות הפה בקרב ילדים, ישראל מדורגת הרחק מאחור, במקום ה-19 בלבד!

נתונים נוספים של ארגון הבריאות העולמי מראים כי נתוני העששת של ילדי ישראל עד גיל 12, דומים יותר לאלו של ילדים מדרום מזרח אסיה מאשר לילדים ממדינות מערביות, כאשר שכיחות העששת ("החורים" בשיניים) בקרב ילדים בישראל גבוהה פי 2.5 מזו בבריטניה! ממצאים נוספים, העולים מתוך סקר חדש שערך מכון "מדגם ייעוץ ומחקר", חושפים נתונים מפתיעים ומדאיגים לגבי בריאות הפה של ילדי ישראל וביניהם כי מחצית מילדי ישראל עד גיל 8 סבלו מחורים בשיניים!

תוצאות הסקר שופכות אור על הסיבות למצב: ראשית, 60% מילדי ישראל מתנגדים כאשר הם מתבקשים לצחצח שיניים ו43% מההורים פשוט מוותרים להם על הצחצוח. סיבה נוספת היא שגם כאשר הילדים מצחצחים שיניים, הם לא עושים זאת כמומלץ ע"י רופאי השיניים - 40% מהילדים לא מצחצחים שיניים פעמיים ביום ו- 70% מהילדים לא מצחצחים שיניים במשך 2 דקות בכל פעם.


בכדי להתמודד עם האתגרים הללו חברת Oral-B תשיק החודש, לראשונה בישראל, מברשות שיניים חשמליות נטענות לילדים! עד כה, רק מבוגרים יכלו ליהנות מהתועלות הרבות שבצחצוח במברשת החשמלית (ואכן 1 מתוך 6 ישראלים כבר משתמש במברשת שיניים חשמלית) אך מהיום גם הילדים יוכלו להשתמש במברשת החשמלית שתעזור להם לשפר את בריאות הפה שלהם לטווח הארוך כבר מגיל צעיר.


מהאיגוד הישראלי לרפואת חניכיים נמסר: "חייבים להבין שבריאות הפה שלנו קשורה לבריאות הכללית שלנו. ברגע שאנו כמבוגרים אחראיים, נבין את חשיבות הצחצוח ונסמן אותו כמשהו שלא ניתן לוותר עליו, נוכל לחנך בהתאם את הילדים לצחצוח נכון ולעזור במניעת עששת ומחלות חניכיים עתידיות. אין ספק שבעידן בו אנו חיים מברשת שיניים חשמלית לילדים היא הפתרון האופטימלי – 2 דקות הצחצוח באמצעותה, קלות וחולפות במהירות, היא מבצעת תנועות טובות יותר מיד אנושית, השימוש בה מבוקר ואינו גורם לנזק, וכשמניחים אותה במיקום הנכון, בגבול שבין השן לחניכיים, היא מחבקת את השן ומסלקת את כל רובד החיידקים שהצטבר".

במחקרים שונים שנערכו בארץ ובעולם נמצא כי המברשות החשמליות לילדים של Oral-B:

· מסירות פי 2.5 יותר רובד חיידקים ממברשת ידנית

· מבצעות פי 20 יותר תנועות בדקה ממברשת ידנית (7,600 תנודות סיבוביות בטכנולוגיה דו ממדית)

· בעלות ראש מברשת המעוצב ומותאם במיוחד לילדים בכדי שיוכל להגיע לכל האזורים בחלל הפה הקטן שלהם

מחקר, שנערך בגרמניה אף מראה כי 9 מתוך 10 הורים מעידים כי קל יותר לשכנע את ילדיהם לצחצח שיניים כאשר משתמשים במברשות החשמליות לילדים של Oral-B.


עדן הראל ועודד מנשה ניסו את המברשת החשמלית החדשה ביחד עם ילדיהם ומסרו: "צחצוח השיניים לילדים היה מאבק תמידי עבורנו. לארגן את כל הילדים בכל בוקר וערב גזל מאיתנו כל כך הרבה זמן וכוח עד שפשוט ויתרנו, ומבלי שנרגיש, הילדים שלנו הפסיקו לחלוטין לצחצח שיניים בערב. בסופו של דבר הוויתור הזה התנקם בנו ואת כל הזמן שחסכנו כשוויתרנו להם על צחצוח השיניים אנחנו משלמים עכשיו עם ריבית, בהתרוצצות מרופא מומחה אחד לאחר.

מאז שנתנו לילדים את המברשת החשמלית של Oral-B הכל השתנה, הילדים מתלהבים מכל צחצוח, מצחצחים במשך זמן רב וחזרו לצחצח גם בערב. הילדים כל כך נהנים מהמברשת החשמלית עד שעכשיו הם אלה שמזכירים לנו מתי צריך לצחצח שיניים."


בשל כל היתרונות הללו המברשת החשמלית החדשה לילדים של Oral-B מומלצת ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים החל מגיל 3.

על רקע הנתונים המדאיגים של המצב הקיים וההמלצות המקצועיות המעידות שהמברשת החשמלית היא פיתרון אידיאלי, מותג היגיינת הפה- Oral-B בשיתוף עם האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים ורשת סופר-פארם, יפתח לראשונה בישראל בקמפיין להעלאת המודעות לבריאות הפה בקרב ילדים, בהשקעה של כ- 7 מיליוני שקלים. במהלך החודש הקרוב יתוקשר תחום בריאות הפה לילדים במדיות השונות.

בנוסף, Oral-B וסופר-פארם יעניקו הנחה מיוחדת של 50% על המברשת החשמלית החדשה
לכל ילדי ישראל.