יום שני, 28 במרץ 2016

תנובה משיקה את גבינת עמק במהדורה מיוחדת לילדים: לראשונה בישראל- פרוסות גבינה צהובה בצורת דובי וקטר רכבת

תנובה משיקה את גבינת עמק
 במהדורה מיוחדת לילדים:

לראשונה בישראל- פרוסות גבינה צהובה

 בצורת דובי וקטר רכבת


עמק מותג הגבינות הצהובות המוביל בישראל מבית תנובה,
משיק מוצר חדשני במיוחד לילדים:
עמק בצורות- פרוסות גבינה צהובה בצורת דובי
 ובצורה של קטר רכבת.

קיבלנו להתנסות את הפתעת השנה גבינה צהובה בצורות -
 קטר ודובי מתוק.

הילדים ישר התלהבו והכינו לארוחת הערב  צלחת שמחה ומקושטת עם גבינה בצורות של צהובה עמק מבית תנובה.
אני הרווחתי שעת יצירה והילדים שלי קיבלו ארוחה טובה ומזינה.




ענת גרוס-שון, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מדובר בהשקה חדשנית במדף הגבינות הצהובות. השקה זו מהווה את יריית הפתיחה של מחלבת תל יוסף החדשה, המתקדמת ביותר בישראל ובין המתקדמות בעולם, שהושקה בדצמבר האחרון, ומאפשרת פיתוח של פתרונות חדשניים ומגוונים, הודות לטכנולוגיה חדשנית. גבינת עמק בצורות מתאימה במיוחד לילדים ונועדה להכניס עניין וגיוון לארוחה, מתוך הבנה כי מראה האוכל בצלחת משפיע מאוד על התיאבון והמוטיבציה לאכול בקרב ילדים. נמשיך לפעול במטרה להרחיב את הסדרה ולהשיק צורות נוספות בעתיד."

"למשחק עם האוכל ישנה משמעות גדולה בקרב ילדים, המהווה כלי נפלא ללמידה, התנסות וחקירה, שיוצר עניין מחודש סביב האוכל ובכך עוזר לילד לנסות ולטעום סוגי מזון שונים, אומרת גלית שניר, דיאטנית קלינית בתנובה.  חשיבות הנושא מתעצמת בעיקר בגילאי גן חובה ובית הספר- אז שכיחות תופעת הילדים הבררנים הולכת ועולה. ככל שהצלחת תהיה מגוונת מבחינת צבע ומרקם, היא תייצר חוויה חושית מהנה מעבר לאכילה, ותגדיל את העניין של הילד בארוחה". 

פרוסת קטר או דובי של עמק מספקת לילד 18% מתצרוכת הסידן היומית ו- 30% מכמות החלבון היומית המומלצת לילדים בגילאי 4-8. גם החלבון וגם הסידן שבגבינת עמק מקורם בחלב ולא בהעשרה חיצונית.
הערך התזונתי של הסידן נשמר גם בתהליך חימום כגון בהכנת טוסט או פיצה. כמו כן, גבינת עמק הינה דלה בלקטוז.



גבינת עמק קלאסית 28% שומן בצורת דובי ובצורה של קטר רכבת  תימכר במחיר זהה לקמעונאי של 200 גרם גבינת עמק קלאסית במדף.



תנובה מובילה את קטגוריות הגבינות הצהובות עם מותג עמק הוותיק והמוכר מזה 70 שנה, ומגוון רחב של מוצרים לכל המשפחה כגון: עמק קלאסית, עמק לייט, טל העמק, אצבעות עמק, גלבוע, גוש חלב ועוד. את מוצרי תנובה בקטגוריית הגבינות הצהובות ניתן למצוא בקרוב ל-2 מיליון בתי אב בישראל.