יום שישי, 23 באוקטובר 2015

נאוטיקה מפתיעה ומחממת בקולקצית סתיו חורף 2015-2016

נאוטיקה מפתיעה ומחממת בקולקצית סתיו חורף 2015-2016

השבוע הוזמנתי להציץ לפני כולם בקולקצית הסתיו חורף 2015-2016 של מותג בגדי היוקרה נאוטיקה.

אפתח את הסיקור בדברים שנגעו בי אישית.


איכות הבד מדהימה, בדים מאווררים ונעימים למגע, והכי חשוב לא כבדים על הגוף.


הריצ'רצ'ים חזרו לככב העונה והם תוספת מעודנת לכל חצאית וחולצה.


השנה הקולקציה מאוד נרחבת ועשירה במראה יומי וספורט אלגנט. 


לנשים מוצע מראה מתוחכם בקווים עדינים לאישה העובדת ולבילוי בשעות המאוחרות של הלילה.

בגזרת בגדי הגברים ניתן למצוא בגדי קזואל למשרד, חולצות מכופתרות במגוון עצום.


הלוק העכשוי הוא החולצה המכופתרת ומעל סריג דקיק אשר יעשו את העבודה. בימי החורף ניתן להשלים את המראה עם מעיל עבה או סריג עם גולף מעוגל.


אופנת הילדים והקולקציה החדשה מרשימה ומרתקת.


טייצים, וחולצות עם תחרה שמשלימות את ההופעה, סווצרים מחממים לבנים.



קולקציה נפלאה למי שאוהב להשקיע קצת יותר בעצמו בלוק מעודכן ובביגוד איכותי בקווים נקיים ומרשימים.



את/ה רוצים לעשות את הרושם הראשוני המושלם תתלבשו נאוטיקה!



NAUTICA נשים

קולקציית חורף 2015/16 


המותג הבינלאומי נאוטיקה מקבל את החורף הקרוב עם קולקציה עדכנית ומלאת סטייל.  הפריטים של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות שהינם אבני היסוד לכל מלתחה מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת.

ה"חתימה" של נאוטיקה, שזורה היטב בדיטיילים הקטנים שעושים את ההבדל בגזרות, בבדים, בהדפסים ובצבעים הנשיים. הקולקציה מכילה שפע של פריטים אופנתיים, החוגגים את חיי האישה המודרנית.

הקולקציה מורכבת מפריטים אייקוניים ששודרגו בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים, הבאים לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים ועוד. הקולקציה מפתיעה בהדפסים גיאומטריים אלגנטיים ושילובי צבעים קלאסיים לצד נועזים כגון: כחול, אדום ולבן.

החורף  מתהדרת הקולקציה של נאוטיקה בגוונים עשירים השאובים ממורשת המותג. הצבעוניות המובילה לקולקציית  חורף 2016, מושפעת מהצבעים העמוקים של הים ועולם השיט, כגון: כחול אוקיאנוס, לבן שנהב ואפור עם נגיעות של כתום שקיעה, סגול בורגונדי, ואדום.

המותג נאוטיקה אשר בנה את עצמו בתחילתו מליין מעילים, מוכיח את עליונותו ומציג מעילי טרנץ', צמר ומעילי רוח בצבעים מטאליים עם צווארונים מיוחדים. המעילים ניתנים להתאמה לגזרה, באמצעות שרוכים, רוכסנים ועוד.

הטרנד הבולט לעונה הינו השילוב בין בדי סריג, ניילון פוך ואריג, אשר ניתן למצוא בין היתר בבלייזרים מחויטים, מעילים וסטים וג'קטים.

בין הפריטים בקולקציה, ניתן למצוא: שמלות עם גמורים מתוחכמים, שמלות בייקרים אלגנטיות עם רוכסנים כסופים, חולצות מחויטות מבדים קלילים, שמלות וסריגים בשילוב עם לורקס נוצץ.

פריטי הבייסיק לא נותרו ללא התייחסות וקיבלו אינטרפרטציה מחודשת ונשית בזכות הדגש לפרטים הקטנים, אשר הופכים כל פריט בסיסי לייחודי ומעניין. לדוגמא: חולצות פולו עם צווארון רוכסן ובד רך ונעים למגע, קרדיגנים עם סגירת רוכסן, טי שרטים רקומים ועם הטבעות, סריגים במגוון דוגמאות סריגה ועוד.

המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל, אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים, בעלי שיק קלאסי מתוחכם, המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.

מחירי קולקציית נשים:

חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪
טי שירטים: החל מ- 179 ₪
חולצות פולו: החל מ – 279 ₪
מכנסי בד: 399 ₪
ג'ינסים: 399 ₪
ג'קטים: 549 ₪
מעילים : החל מ- 599 ₪
שמלות: החל מ- 449 ₪

סריגים החל מ – 399 ₪ 

NAUTICA גברים
קולקציית חורף 2015/16


קולקציית נאוטיקה לחורף 2015/16, מציעה בשורות משמחות לאוהדי המותג, עם פריטים אייקוניים על זמניים בעיצובים חדשים ומשופרים.

השראות הקולקציה מתכתבות עם הגבר ההרפתקן של חיי היום יום, אשר תר ונושם את רחובות העיר השוקקים מדי יום בדרכו לעבודה. הגבר של נאוטיקה  מנהל אורך חיים פעלתני  ועמוס ועם זאת תמיד לבוש מסוגנן ומתאים לכל אירוע, או הזדמנות שתיקרה בדרכו.

הקולקציה החדשה לגברים, מאופיינת בפריטים בגזרות קלאסיות בקונספט מודרני, המעוגנים בצבעוניות מונוכרומטית של שחור, לבן, כחול נייבי, מאוזנים בצבעים ניטרליים ובוהקים.

למעילים מקום של כבוד בקולקציה, עם היצע מפואר של בדים, גזרות, טקסטורות וייעודים, בניהם: מעילי מלחים עשויים אריגי צמר עבים, מעילי פוך עם ברדס ופרווה, אפודות ומעילים תרמיים נפוחים וקלים, וג'קטים לימים הקלילים.

הפריטים החמים של העונה, הם מעיל הטייסים המפורסם של נאוטיקה והקרדיגנים אשר מקבלים אינטרפרטציה חדשה הן בבדים והן בגזרות, שמקנים להם מראה מתוחכם במיוחד. קטגורית הסריגים גם היא קיבלה את מירב תשומת הלב הקפדנית והיצירתית של צוות המעצבים והתוצאה משדרת תעוזה, בטחון ועוצמה גברית.

בעונה הקרה של נאוטיקה, הכל סובב סביב שילובי חומרים, בין אם מדובר בשילוב דוגמאות סריגה שונות, טקסטורות, צבעים, שפשופים, עובי צמר ועוד.  גם לשעות הפנאי ולמראה הפחות רשמי, ניתן למצוא מגוון מכנסי טרנינג וסוויט שרטים, מכנסי ג'ינס וטי שרטים. טובי המעצבים הגרפיים עמלו שעות, על מנת להציג חולצות טי שרט עם מגוון הדפסים גרפיים, אשר טרם נראו הן בצבעוניות והן בעיצוב. 

המראה החורפי מאפשר מראה שכבות מתוחכם, המורכב מהטוב שבכל העולמות ומאפשר ללובש להיות מוכן ומזומן לכל אירוע: מעיל פוך מחמם מעל לסריג עבה, מתחתיו חולצה מכופתרת חלקה, משובצת או במגוון פסים, בשילוב מכנס אריג או ג'ינס, הם כל מה שנחוץ לחורף מסוגנן במיוחד. 

מחירי קולקציית גברים:

חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪
טי שירטים: החל מ- 179 ₪
חולצות פולו: החל מ – 299 ₪
מכנסי בד: החל מ- 299 ₪
ג'ינסים: 399 ₪
מעילים : החל מ- 549 ₪
סריגים החל מ – 399 ₪
קרדיגנים החל מ – 399 ₪ 

KIDS NAUTICA
קולקציית חורף 2015/16 


מותג האופנה הבינלאומי Nautica, משיק בימים אלו את קולקציית - Nautica Kids לחורף 2015/16, הכוללת מגוון רחב של פריטים לילדים. הקולקציה תואמת לערכי המותג ועוצבה בהשראת "כמו של הגדולים", המציגה פריטים כמו של המותג נאוטיקה לנשים וגברים, בגרסאות המותאמות לקטנטנים.

קולקציית הילדים של Nautica כוללת מגוון רחב של פרטי לבוש לתינוקות, ילדים ובני נוער, המשלבים איכות לצד  נוחות ומאופיינים בסגנון קלאסי עדכני - פתרון לבוש מלא לשעות היום, הפנאי, ולשלל אירועים חגיגיים.

לבנות ניתן למצוא בקולקציה החדשה מגוון שמלות בהדפסים שונים, מכנסיים בצבעי החורף, חולצות טי שירט מודפסות, חצאיות וסריגים בשלל  צבעים ועוד.

הבנים לעומת זאת ייהנו מלוק מתוחכם בעזרת מגוון טי שרטים אופנתיים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, ג'ינסים, ג'קטים ספורטיביים ועוד.

בנוסף, ניתן למצוא מעילים בשלל צבעים לבנות ולבנים. מעילי נאוטיקה ידועים כאיכותיים, מחממים ואהובים על הקטנטנים.  את המעילים של נאוטיקה אין ילד או ילדה שלא יאהבו ללבוש, גם בימי החורף הגשומים שלא כיף לצאת מהבית.


צבעוניות הקולקציה כוללת את הצבעים שהילדים אוהבים בניהם: ורוד, ירוק, אדום, כתום וכן הצבעים הקלאסיים המזוהים עם נאוטיקה ומתאימים במיוחד לאירועים אלגנטיים, בניהם: אפור, שחור וכחול.

טווח מחירים:

טישרט החל מ – 119 ₪
חולצות מכופתרות החל מ – 199 ₪
סריגים החל מ – 149 ₪
ג'קטים החל מ –  169 ₪
ג'ינסים החל מ – 200 ש"ח
מכנסים החל מ – 129 ₪


טווחי המידות:  תינוקות ופעוטות: 12 חודשים ועד 4 שנים
ילדים : 4-12
בני נוער: 12-16

המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל, אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים, בעלי שיק קלאסי מתוחכם, המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.

ניתן להשיג בחנויות נאוטיקה הנבחרות:
נאוטיקה ארנה, נאוטיקה כפר סבא, נאוטיקה נצרת, נאוטיקה ממילא, נאוטיקה אשדוד, נאוטיקה עכו, נאוטיקה קניון הזהב ונאוטיקה גרנד באר שבע.
בחנויות האופנה הנבחרות