יום שבת, 26 בספטמבר 2015

סדרת הבובות החדשה שכבשה את אירופה עכשיו בישראל: הריצ'רצ'ים זוללי הדאגות

הריצ'רצ'ים

חבורת זוללי הדאגות




הכירו את החברים החדשים שלכם! עם רדת החשכה, כאשר הלילה מתקרב ואתם מכורבלים במיטה נודדים לשינה מלאת הרפתקאות וחלומות. אבל לפעמים מתגנבים לחלומות שלנו מחשבות לא נעימות ולפעמים אפילו מפחידות! אל דאגה! זוללי הדאגות נכנסים כאן לתמונה! הם יסירו כל דאגה מלבכם! ציירו או כתבו על פתק קטן מה מפחיד או מטריד אותכם והכניסו את הפתק לפה של הבובה. סיגרו את הריצ'רץ' ו...הופ! הדאגה נעלמה! בחבורה אפשר למצוא זוללים מיוחדים. לכל אחד יש שם וסיפור מיוחד.



קיבלנו חבילה מפנקת - אחת כזאת שלא הייתה מאכזבת שום ילד בגילאים 2-6.
כבר פה התחילו הבקשות אמא אני רוצה שזללני יהיה שלי!
כך הם קראו לו זללני!
לבסוף הכריע ובגדול בני אופק בן ה-3.
הציב עובדה לגדולה בת ה- 6 והבטיח לשתף אותה עם מר זללני שלו בשנת השינה ובמסיבות הפיג'מה ששניהם עורכים מדי פעם בשינה משותפת.
מאז זללני לא הולך לישון לבד אלא רק בחיבוק אוהב של אופק שלי.
אופק מחביא בריצרצ' את הפחדים שלו ואת המוצצים היקרים ללבו.
מר לוכד הפחדים זללני, משרה על הבן שלי עומק, חיבה ותזכורת שניתן להחביא וגם להתמודד עם הפחדים שלו.
אנחנו אהבנו מאוד את סדרת הבובות, סדרה מתוקה, עם מחשבה מעבר, בובה רכה ונעימה, מחבקת ועם מטרה חשובה....

מומלץ בחום עולמה של רויטל.


סדרתהבובות החדשה שכבשה את אירופה עכשיו בישראל: 
הריצ'רצ'ים זוללי הדאגות

חברים חדשים על מדף הבובות של ילדים: הריצ'רצ'ים, הגיעו לזלול לילדים שלנו את כל הדאגות. הריצ'רצ'ים הם בובות רכות, נעימות למגע שכיף להתכרבל איתן. הפה של הבובות הוא בעצם תא עם רוכסן בו יכולים להכניס הילדים פתק עם ציור של דאגה והריצ'רץ' "ייבלע" אותו ואת הדאגה.

כולם דואגים, אם אפשר להפיק מחשבה הרי שכבר מפיקים דאגה, וזה בדיוק מה שעובר על ילדים בגילאי טרום בית ספר. ממה הילדים שלנו דואגים? לעיתים מהחושך, מללכת לרופא, רעשים חזקים, ברקים ורעמים, דבורים וחרקים, מפלצות מתחת למיטה ועוד. בשורה תחתונה הם דואגים, והדאגה הזו יכולה לגרום לחוסר נוחות להם ולמבוגרים שאוהבים אותם.


הריצ'רצ'ים, Worry Eaters באנגלית ו-Sorgenfresser בגרמנית, מגיעים לישראל אחרי שכבשו כבר את אירופה, צפון אמריקה, יפן וסינגפור וזכו לאהדה רבה בקרב הקטנטנים. הריצ'רצ'ים מתכתבים עם טרנד האנשת הרגשות: מחשבות הילדים, מה שמטריד אותם, הוא בחשיבות עליונה אצל ההורים. אחרי הסרט "הקול בראש" ובהמשך לסדרות וספרים שונים לילדים, כעת מגיע להיט היסטרי חדש שיסייע לילדים לתקשר עם הוריהם. הריצ'רצ'ים משמשים כחפץ מעבר או חבר טוב, מאפשרים דיאלוג פתוח עם הילדים ושיח על נושאים פשוטים שמטרידים את מוחם הקט מידי יום.


לכל ריצ'רץ' שם ואופי ייחודי: פלינט הוא הפיראט הקשוח, פלאם הוא הילד המדליק שחזק ביום אך חושש בלילה, בטי וביל הם אחים תאומים אבל עדין יש ביניהם שוני בטי היא יפה בורוד ולביל פסים כחולים, אינו אוהבת להתכרבל, לפולי יש אוזניים גדולות, סאגו תמיד שומר עליך ושנולי שמח ועליז. לכולם יש אופי חזק ומדליק, אך כולם גם דואגים לפעמים, ממש כמו הילדים שלנו.


הבובות מתאימות לילדים החל מגיל 3.


מחיר הבובות: מידה M 69 ₪, L 99 ₪.


להשיג בחנויות הספרים והצעצועים.