יום חמישי, 23 ביולי 2015

מותג האיפור הבינלאומי L'ORÉAL PARIS חוגג 30 שנה לסדרת השפתונים האייקונית COLOR RICHE ומשיק 30 גוונים חדשים: מגוונים טבעיים ועד לנועזים, בגימור מאט או מבריק #MYCOLOROBSESSION

מותג האיפור הבינלאומי L'ORÉAL PARIS
חוגג  30 שנה לסדרת השפתונים האייקונית
 COLOR RICHE
ומשיק 30 גוונים חדשים:
מגוונים טבעיים ועד לנועזים, בגימור מאט או מבריק


 #MYCOLOROBSESSION קולור ריש –
 השפתון עם השיק הפריזאי #MYCOLOROBSESSION




v    שפתון קולור ריש – סדרת שפתונים הכוללת 30 גוונים המחולקים ל- 5 משפחות צבע להתאמה מושלמת לכל אישה, מתוכם 6 גוונים בגימור מאט
v    שפתון קולור ריש – פורמולה חדשנית: פיגמנטים מרוכזים, רכיבים מועשרים בנוגדי חמצון, ויטמין E ואומגה 3 ו- 6 המסייעים לטיפוח השפתיים.
v    כוכבות נבחרת החלומות של לוריאל פריז מובילות את הקמפיין לסדרה: בלייק לייבלי, דוטזן קרוס, לומה גרותה, קרלי קלוס, לרה סטון, ביאנקה בלטי, ליה קבאדה ונטשה פולי.
v    שפתון קולור ריש במהלך חודש יולי 2015 יימכר ב- 50₪ בלבד בכל הרשתות (במקום 112 ₪).

שפתון או חוויה של צבעים -  שפתון לכל אישה – נשיקה, מפגש, חיבוק, מסיבה - השפתון מלווה את האישה לכל מקום ומשאיר סימון, חותמת אישית של כל אחת. השפתון מעצים את היופי הייחודי של האישה: אישה ממציאה את עצמה מחדש בכל יום באמצעות צבע – הבגדים שלה, צבע השיער שלה, והשפתון שלה.
מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, חוגג 30 שנה לשפתון האייקוני קולור ריש ומשיק 30 גוונים חדשים- שפתיים בצבעים עוצמתיים, אינטנסיביים, יצירתיים, מלאי חיים וזוהרים.

סדרת קולור ריש – אגדה של צבע
כוכבות, נשים קרייריסטיות, בלונדיניות, ברונטיות, צרפתיות, אמריקאיות, סיניות, אפריקאיות, ישראליות, צעירות ובוגרות... כולן אוהבות את השפתון האייקוני Color Riche המציע  שילוב של גוונים אופנתיים ונוחות שימוש.
 30 הגוונים החדשים מחולקים ל-5 משפחות  צבע – כאשר לכל משפחה הגוון האייקוני שלה.

קולור ריש – פורמולה חדשנית לצבע עוצמתי
קולור ריש: מוצר איפור וטיפוח בעת ובעונה אחת- הנוסחה של סדרת קולור ריש מועשרת בנוגדי חמצון, וויטמין E ובאומגה 3 ו- 6 וזאת, בכדי לשמר את היופי הטבעי ואת הלחות בשפתיים, לתחושת נוחות שתלווה אותך כל היום.
הפורמולה מכילה עד כ-50% רכיבים פעילים המגנים ומסייעים למראה בריא של השפתיים מדי יום. מרקם השפתון קרמי ועדין, כמו מוצר טיפוח לשפתיים.

המארז – נשיות זוהרת - קולור ריש מעצים את תחושת הנשיות החושנית. האריזה אלגנטית ומתוחכמת בזהב, עם חריטת לוגו לוריאל פריז על השפתון, מעניקה מראה יוקרתי במיוחד.


תכולה: 4.2 גר'
מחיר לצרכן: 112 ₪ (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם)
במהלך חודש יולי 2015 יימכר השפתון קולור ריש ב- 50 ₪ בלבד.

  
30 גוונים – 5 משפחות צבע:
CARMIN - Saint-Germain - הגוון האייקוני במשפחת גווני האדומים- קלאסיים ומתוחכמים.
הצבע - הצדעה לנשים הפריזאיות,
אדום מרשים ועל- זמני. הגוון Carmin Saint Germain – מעניק פרשנות מחודשת לגוון האדום המקורי של השפתון, אשר נוצר בשנת 1985, כשהוא מוצג על שפתיה של אנדי מקדואל.

Orange - After Party - הגוון האייקוני במשפחת גווני הכתומים הלוהטים. הצבע- החגיגה לקיץ. כשמו כן הוא, מסמל את השמש ואווירת החופש. הכתום הטרנדי הוא כאן כדי להישאר. גוון מושלם למעבר בין שגרת היום לחגיגות הלילה.


 (צילום: מוטי פישביין)
(צילום: מוטי פישביין)

MON JULES- הגוון האייקוני במשפחת הגוונים הסגולים שובי הלב. הצבע - התגלמות השיק, סגול מלא הוד והדר המזכיר את אבן האחלמה (אמטיסט) המסתורית ויקרת הערך, בכיכר ונדום Place Vendome.

OUHLALA- הגוון האיקוני במשפחת הגוונים הורודים, מרהיבים ומפתים. הצבע – או לה לה הוא הגוון האיקוני החדש בהשראת גני לוקסמבורג Luxembourg Garden- הגנים המסמלים יותר מכל את פריז- המגנוליות הרבות על צבעיהן המרהיבים. שפתון עדין ומתוחכם ביותר, אשר מגלם באופן מושלם את המראה המהודר שלו.

EROTIQUE- הגוון האייקוני במשפחת הגוונים הניודים המחמיאים כל כך. הצבע- ניוד עם נוכחות מעיזה. עדין, אלגנטי ורך. מדגיש את שפתייך ומשווה אשליית נפח הודות לגימור המאט.

 (צילום: מוטי פישביין)

 על תשכחו להוריד את האפלקצייה ולהתחיל להנות!


את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.