יום רביעי, 3 בספטמבר 2014

פיליפס אוונט מזמינה אתכם ההורים לעצב את המוצץ הישראלי המושלם לבייבי שלכם!

פיליפס אוונט מזמינה אתכם ההורים לעצב את המוצץ הישראלי המושלם לבייבי שלכם!

העיצוב המנצח יהפוך למוצץ אמיתי שיימכר ברחבי הארץ במהדורה בלעדית לישראל ויזכה אתכם באספקת מוצרי פיליפס אוונט לשנה שלמה!

Philips AVNET, המותג המומלץ ביותר בקרב  אימהות ברחבי העולם*, מחויב כבר למעלה מ- 30 שנה לפתח את המוצרים האיכותיים ביותר בכדי לסייע להורים להפוך את תהליכי ההאכלה והטיפול בתינוק לקלים יותר. בחברה ישנה הקפדה על שילוב של הורים ומשפחות כבר מן השלבים המוקדמים בתהליכי המחקר והפיתוח של מוצרים חדשים, על מנת לוודא שהמוצרים יענו על צרכים אמתיים ורלוונטיים.

פיליפס AVENT מזמינה אתכם לקחת חלק בתהליך היצירה ולהשתתף בתחרות עיצוב המוצץ המושלם! העיצוב המנצח יהפוך למוצץ אמיתי ויימכר בחנויות התינוקות וברשתות ברחבי הארץ. המוצץ במהדורה הבלעדית לישראל יקרא על שמו של התינוק אשר הוריו הגישו את העיצוב הזוכה ובנוסף ייהנו הזוכים מחבילת מוצרי אוונט מפנקת לשנה שלמה.

על מנת לאפשר להורים לקחת חלק בתהליך, פיתחה פיליפס AVENT אתר ייעודי וידידותי למשתמש הזמין בכתובת האינטרנט WWW.Pacifier.co.il  כל גולש או גולשת יוכלו לבחור ממבחר צבעים עליזים ולשנות את צבע גוף המוצץ, הידית והכפתור שבמרכז המוצץ. כמו כן יוכלו לקשט את הכפתור במגוון אייקונים ודמויות אותם יוכלו למקם, לסובב ולשנות את גודלם.

לאחר עיצוב המוצץ, הגולשים יוכלו להעלות לאתר את תמונת תינוקם, למקם את המוצץ בפיו ולראות כיצד הוא ייראה על הפעוט. את התמונה של התינוק עם המוצץ המעוצב שלו ניתן יהיה להעלות ולשתף בפייסבוק.

מבין כל העיצובים שיועלו לאתר ייבחר המוצץ הישראלי על ידי חבר שופטים (XYZ) ויועבר למפעלי פיליפס אוונט באנגליה לייצור. בתום תהליך הייצור יארזו המוצצים וישלחו חזרה ישירות למדפי החנויות ברחבי ישראל.

המשפחה הזוכה תקבל את המוצץ שעיצבה עד הבית ותזכה גם באספקת מוצרי AVENT בשווי אלפי שקלים, לשנה שלמה! החבילה המפנקת כוללת את משאבת חלב נטורל, בקבוקי אוונט נטורל, מוצצים, מגבונים, פטמות, כוסות מעבר והפתעות נוספות.

לדברי אילת ברגילובסקי, מנהלת שיווק מוצרי טיפוח ובריאות בחטיבת מוצרי הצריכה, פיליפס ישראל:
מחקרים שערכנו מעלים כי עיצוב המוצץ הוא גורם משמעותי עבור הורים בישראל ולכן אנו מקפידים להשיק עיצובים עדכניים פעמים רבות במהלך השנה. פעילות "המוצץ האישי שלי" שאנו משיקים היום, לוקחת את התובנה הזו צעד אחד קדימה, כך שלראשונה בישראל ובעולם כולו, בסופו של התהליך יושק מוצץ שעוצב על ידי הורה ישראלי.

על מנת להשתתף בפעילות ולעצב מוצץ, ניתן להיכנס ללינק הבא:  WWW.Pacifier.co.il



אודות מוצצי אוונט:
מוצצי פיליפס  AVENTמיוצרים באנגליה באיכות ובסטנדרטים גבוהים במיוחד ובהתאם לתקני הבטיחות המחמירים ביותר. מוצצי AVENT הם היחידים בעלי תו תקן ישראלי של מכון התקנים הישראלי!
מוצצי פיליפס  AVENTבעלי פטמות אורתודנטיות, בעלות מבנה סימטרי דו-כיווני, ומעודדות התפתחות טבעית של הפה והלסת של התינוק- גם כאשר המוצץ ממוקם הפוך בפיו. המוצצים עשויים מסיליקון עמיד, חסרי טעם וריח ואינם מכילים ביספינול A.
להיגיינה מקסימלית, מוצצי פיליפס  AVENTמגיעים עם מכסה מגן לפטמת המוצץ וניתנים לסטריליזציה. בנוסף, המוצצים כוללים גם טבעת בטיחות ופתחי אוורור בחצאית המוצץ להגנה על עורו הרגיש של התינוק.
את מוצצי AVENT ניתן להשיג ברשתות הפארמים, בתי מרקחת, בשילב, ברשת מוצצים ובחנויות תינוקות מובחרות


אודות רויאל פיליפס:

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA) , הינה חברה העוסקת במגוון נושאים הנוגעים לבריאות ולסגנון חיים, ומתמקדת בשיפור חייהם של בני האדם באשר הם באמצעות חידושים בתחומי הבריאות, מוצרי צריכה והתאורה. מטה החברה ממוקם בהולנד . בשנת 2013 הציגה החברה מחזור מכירות של  23.3 מיליארד אירו, והיא מעסיקה למעלה מ- 112,000 עובדים , ומכירות ושירותים בלמעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם. פיליפס הינה מובילה עולמית בטיפול קרדיולוגי, טיפול חירום ופתרונות בריאות ביתיים. כמו כן פיליפס מספקת פתרונות תאורה חסכוניים באנרגיה ויישומי תאורה חדישים. לחברה מוצרים מובילים גם בתחום  מכונות גילוח לגברים ומוצרים בתחום בריאות הפה.

הכל אודות פיליפס ניתן למצוא באתר החברה: www.philips.com/newscenter
לקטלוג המוצרים המלא של פיליפס ניתן להכנס לאתר www.PhilipsCL.co.il    
*מבוסס על מחקר שנערך בקרב מעל 36,000 אמהות בארה"ב, אנגליה, צרפת, גרמניה, איטליה, הולנד, ספרד, רוסיה וסין.