יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

סטודנט? הרווחת! איי דיגיטל במבצע חסר תקדים לסטודנטים לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית

iDigital  יוצא במבצע מיוחד של 15% הנחה לקראת השנה החדשה !





סטודנט? הרווחת!

איי דיגיטל במבצע חסר תקדים לסטודנטים לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית

במקביל למסורת "אפל" בעולם ,איי דיגיטל המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל, מציעה לסטודנטים מבצעים מיוחדים של מחשבי Mac ואייפדים במחירים שטרם נראו.

איי דיגיטל המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל מכריזה על מבצעים חסרי תקדים עבור סטודנטים לקראת שנת הלימודים האקדמית, במקביל למבצע הבינלאומי של חברת אפל העולמית.

החל מהראשון לספטמבר יוכלו סטודנטים, אנשי סגל אקדמי, מורים ורופאים בישראל לרכוש את מחשבי הmac ב-15% הנחה. הנחה זו מצטרפת למחירים החדשים עליהם הכריזה איי דיגיטל לאחרונה, מה שהופך את מחשבי ה-Macלמחשב האולטימטיבי לסטודנט הן מבחינת הביצועים והן מבחינת ה מתן מענה לצרכים היומיומיים של הסטודנט במהלך שנות לימודיו.

מחשבי ה-Mac מגיעים עם אפליקציות חינמיות מובנות וטובות מאי פעם:
אפליקציות iWork הכוללות את מעבד התמליליםPages  ואת תוכנת המצגות Keynote התומכות בשפה העברית. אפליקציות iPhoto המאפשרות לארגן ולשתף את התמונות הטובות ביותר וליצור מסמכים ומצגות ברמה גבוה מאוד ובקלות.
אפליקציות ה- iLife המאפשרות עריכה פשוטה של תכני וידאו, סרטונים ב- iMovie,  עריכת תכני מוזיקה, ניתן ללמוד לנגן באופן עצמוני בכלים כמו גיטרה ופסנתר עם אפליקציית  GarageBand.
כמו בעבר בכל מערכות ההפעלה של אפל ניתן לסנכרן תמידית ב-iCloud עם שאר מכשירי אפל אשר נמצאים ברשותך- iPhone, iPad ואפילו עם ה-PC שלך.

במקביל ניתנת גם הנחה יוצאת דופן ברכישת iPad Air – סטודנטים יוכלו לרכוש מכשירי iPad Air ב- 10% הנחה ולקבל גם 200 שקל במתנה לקנייה ממגוון מוצרי iDigital 

על הנחות אלו מתווספת  "חבילת מבצעים למוצרים משלימים" המאפשרת לסטודנטים שרכשו מחשב או אייפד ליהנות מחוויית משתמש אולטימטיבית במחיר אטרקטיבי.
מבצע "חוזרים ללימודים עם איי דיגיטל" יהיה תקף מה- 1/9 ועד ל14/11  בלבד. ניתן לממשו אך ורק בהצגת תעודת סטודנט או תעודת הוראה רשמית ממוסד מוכר בתוקף.


על תפספסו מבצע שווה!
חזרה למוסדות הלימוד עם המחשבים והמוצרים הנלווים שמשלמים את חווית הלימוד על הצד הטוב ביותר!

אודות iDigital:Apple Premium Reseller , המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל. על מגוון מותגיה נמנים ה-Mac, ה-iPod, הiPhone וה-iPad. החברה פועלת תחת חברת האם iCon Group, היבואנית הרשמית של מוצרי אפל בישראל. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי ביניהם: iHome, Speck, Griffin, Bose, incase, Lacie, KNOMO,Sena, Twelvesouth.