יום רביעי, 24 באוגוסט 2022

טרילוגיית קמלוט - סיירה סימון

מלכה אמריקאית

ספר ראשון בטרילוגיית קמלוט החדשה



 שמי גריר גאלוויי, ואני מקדישה את עצמי לשירותו של נשיא ארה"ב. כשהייתי ילדה, הזהירו אותי: תשמרי את הנשיקות שלך לעצמך. התעלמתי מהאזהרה הזו פעמיים, ובשתי הפעמים, הלב שלי נשבר לחלוטיןלא הייתי צריכה ללמוד לקח בפעם השלישית. במקום זאת, נשבעתי להימנע מאהבה לנצח. אבל הנשיא קולצ'סטר לא אפשר לי להימנע ממנו. והוא לא נמנע ממני

הכרתי אותו כאַש, החייל שנישקתי פעם בתוך מעגל של שברי זכוכית. לא שכחתי את ההבטחות שהוא הפר ולא את התשוקות האסורות שלו. אבל המדינה כולה מכירה אותו כנשיא קולצ'סטר, מנהיג העולם החופשי, האדם היחיד שניצב בינינו ובין המלחמה.

כשאש שולח אליי את סגנו וחברו הטוב אמברי כדי להביא אותי אליו, הוא לא יודע שגם ביני לבין אמברי יש סודות. טרגדיות משלנו. כמיהות משלנו. די מהר, אני מוצאת את עצמי לכודה בין העבר וההווה, העונג והכאב — ובין שני הגברים שמשתוקקים זה לזה באותו האופן שבו הם משתוקקים אליי. וכאשר הלחץ של המלחמה ושל הבגידה הקרֵבות והולכות נעשה כבד מאי פעם, אנו מועדים בפזיזות אל פרשיית אהבים לוהטת שתשנה את העולם.

סיירה סימוןמחברת רבי המכר הרבים שהגיעו לרשימות של ה־USA Today  חוזרת כעת בגרסה יצירתית ומחודשת של אגדת המלך ארתור, גווינביר ולנסלוט — אלגנטית, חושנית ובלתי נשכחת
מלכה אמריקאית הוא הספר הראשון בטרילוגיית קמלוט החדשה.

וואו איזה טרילוגייה מסקרנת ומרתקת!

ישבתי לקרוא את 3 הספרים בחודש האחרון.

טרילוגיה חושנית, מהפנטת ממש.

נהנתי מאוד, מקריאה רציפה ואיכותית, אני הכי אוהבת ספרים שאתה יכול לברוח בדמיון ולדמיין על הדמויות הבאות בטרילוגייה.

הסיפור מתמשך וכך יותר מסקרן, איבוד חושים, אהבה, כוח ועוד...

ממליצה בחום לקחת את הספרים איתכם לחופשה, להתנתק ולהתאהב:)

 נסיך אמריקאי

ספר שני בטרילוגיית קמלוט החדשה

 בעיני כולם אמברי מור נחשב לנסיך אבל למען האמת, מעולם לא השתוקקתי אל כס המלוכה.

רק אל האנשים שיושבים עליו. כשהייתי צעיר, גיליתי את האמת המרירה־מתוקה שכרוכה בהתאהבות בגיבור: אהבה כזו לעולם לא תחזיק מעמד. מקסן קולצ'סטר ביקש ממני פעמיים להיות שלו, וסירבתי לו פעמיים. חשבתי שאני מגונן עליו, אבל גרמתי לו סבל. וכעת, הגיע תורי לסבול.

הקרבתי קורבנות שקטים בזה אחר זה למען האדם הטוב ביותר שהכרתי אי פעם – תחילה במלחמה ואחר כך באהבה. זה עתה מצאתי מחדש את דרכי אל זרועותיו של אש – ואל ליבה של גריר. לא שכחתי את הכאב שהוביל אותנו עד לנקודה זו, ואיני יודע כיצד למנוע כאב נוסף. לכן אאפשר לו להעניש אותי על העבר, ואקווה לנצור זאת כהגנה מפני העתיד. אהיה האיש שלו. איאבק למען האישה שלנו. אמלא את חובותיי כסגן הנשיא. גם אם זה יהיה כרוך בקורבנות נוספים שאצטרך להקריב.

 הספר השני בטרילוגיית קמלוט החדשה, פרי עטה של מחברת מלכה אמריקאית, שנכנס לרשימת רבי המכר של ה־USA Today . נסיך אמריקאי הוא אגדה עכשווית על עוצמה, על כאב ועל אהבה שמאכלת הכול ושאי אפשר להתכחש אליה.

 מלך אמריקאי

ספר שלישי בטרילוגיית קמלוט החדשה

אני מקסן אש קולצ'סטר, ונשבעתי למלא את חובותיי למען המדינה שלי. אחר כך, נשבעתי לתת להם את ליבי. כשיצאתי למלחמה, לימדו אותי שלא משאירים אף חייל מאחור. אבל הוא כן השאיר. אותי.

זכיתי פעמיים בכבוד לרוץ לנשיאות ארצות הברית, פעם לצידו של אהובי וחברי הטוב ביותר – ובפעם השנייה נגדו. אין לי על מי להטיל את האשמה, אלא על עצמי.

אומרים שלכל גיבור טרגי יש פגם קטלני, חטא סודי, תַּךְ זעיר שנתפר אל תוך עתידו מאז לידתו. והנה אני כאן. חטאיי כבר אינם סוד. הפגמים שלי קטלניים יותר מאי פעם. מעולם לא הייתי קרוב לטרגדיה מכפי שאני עכשיו.

אני אדם אוהב, אדם שאהבתו תובעת הרבה מאוד בתמורה, חורכת ומאכלת את האנשים שחשובים לי עד שלא נותר מהם דבר. אני מלך, מלך שהיה שוטה דיו לבנות ממלכה על קִברות העבר. כאילו הפעם זה יכול להיות אחרת. האהבה הביאה תמיד את הסיפור שלנו – שלי, של אמברי ושל גריר – אל קיצו. היא עלולה להביא גם אותנו אל קיצנו.

יחי המלך.

מלך אמריקאי הוא ספר חסר רחמים, מייסר ובלתי נשכח – הספר השלישי והאחרון בטרילוגיית קמלוט החדשה מאת סיירה סימון.

הוצאת ספר לכל / 98 שקל

להשיג באתר האינטרנט www.bookme.co.il ברשתות ובחנויות הספרים הנבחרות

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!