יום שני, 26 ביולי 2021

שורש מפתחת את תחום הטיולים בארץ ומשיקה את אפליקציית הטיולים החדשה: "מפה לשם"- האפליקציה כוללת מאות טיולים, היא שימושית, קלה, פשוטה ומהירה, מספקת מידע איכותי, בעל ערך וחוויה אמיתית למשתמש, והכל בחינם!

שורש מפתחת את תחום הטיולים בארץ ומשיקה את אפליקציית הטיולים החדשה: "מפה לשם"- האפליקציה כוללת מאות טיולים, היא שימושית, קלה, פשוטה ומהירה, מספקת מידע איכותי, בעל ערך וחוויה אמיתית למשתמש, והכל בחינם!

 




חברת שורש הישראלית, המפתחת את שוק הטיולים והתרמילאות בארץ מזה 30 שנה ומצעידה מיליוני מטיילים עם סנדלי שורש, תיקי מים ואביזרים לשוק הטיולים,  משיקה את "מפה לשם"- אפליקציית טיולים חינמית, שימושית, נוחה, ופשוטה הפונה אל קהל המטיילים בארץ, עם ערך מוסף, תוכן איכותי ואמין שנבדק באופן אישי ופלטפורמה מחוברת למותג.

"מפה לשם", מציגה מאות טיולים חווייתיים עם ערכים של חיבור לטבע, איכות סביבה, חיבור לישראל ולמשפחתיות, ולראשונה, סיפורי דרך קוליים ומד עומס.

 

כחלק מהדו שיח האמיתי של "שורש" עם החברה הישראלית והאחריות לשיפור תמידי בהתאם לצרכי הטיולים של הקהל שלה, "שורש", משיקה את האפליקציה "מפה לשם" ומציעה לכם, בחינם, מגוון רחב של כ 450 טיולים קלילים, משפחתיים, בשלב הראשוני, ומאות תכנים מקוריים וטיולים נוספים בדרגות קושי שונות לכל המטיילים בארץ המחפשים להנות בטבע, בהמשך השנה.

בכל המסלולים באפליקציה של שורש, ביקרנו בעצמנו לאחר שנקבעו קריטריונים של מהימנות והתאמה לבילוי משפחתי עם ילדים. כל מקום נבדק בקפדנות תוך ששמנו לב לרמת הקושי, לזמן, לצל, נגישות לעגלה, פעילויות באזור, עונות השנה ועוד, הכל נבדק בשטח עם הילדים שלנו ורק מה שעבר את מבחן התוצאה, שולב עבורכם באופן אמין, נקי ובלתי תלוי, ללא פרסומות, ללא תוכן שיווקי ובצורה איכותית.

מההתחלה היה ברור לנו שחווית המשתמש באפליקציה חייבת להיות קלה, פשוטה ומהירה. ובמרחק כמה לחיצות המשתמש יוכל להגיע לטיול או פארק ולקבל מגוון רחב של אופציות לפי הסינון שבחר.

"מפה לשם" מציעה כלים שיקלו על היציאה לבילוי כמו: ניווט ב Waze , מפות אינטראקטיביות, קישור וחיוג לאתר האינטרנט של המקום , פעילות בסביבה וכן מידע שימושי כגון מד עומס, כתבות, ופיצ'רים שיעשו עבורכם את ההבדל בהיערכות לקראת הטיול והבחירה היכן לטייל.

"מפה לשם" מציעה מספר סיפורי דרך קוליים קצרים, שניתן לשמוע לפני הטיול או באוטו ולקבל קצת רקע על המסלול, על הטבע באזור, לשמוע אגדות וחידות ולקבל טעימה מהטיול.

.

 

באפליקציה תמצאו:

מאות טיולים ברחבי ישראל, כל הטיולים קלים, לא ארוכים, מעגליים ומתאימים לילדים קטנים.

מידע על פארקים עירוניים כולל סוגי המתקנים, רמת הניקיון, אופציה למנגל ועוד.

עשרות חופים וחוויות עם כל המידע הנחוץ כמו שעות פתיחה, עלות, טיפים ועוד.

סינון נוח וידידותי על פי קטגוריות שונות כמו אזור, עונה, סוג הבילוי, מים, מנגל וחינם.

קטגוריה נפרדת לטיולים נגישים לעגלה.

מפה אינטראקטיבית ממוקדת אזור.

ניווט אוטומטי ליעד הטיול בעזרת אפליקציית וויז.

שיתוף מהיר דרך אפליקציית וואטסאפ ושליחת הזמנה.

שיתוף דרך האימייל, הפייסבוק ואפליקציות נוספות המותקנות על המכשיר.

יש טיול שאהבתם ואתם רוצים לשמור? לחצו על סימון הלב והוא יישמר לכם בדף מועדפים

ב"עוד בסביבה" תגלו מקומות נוספים בהם ניתן לבלות באזור הבילוי הנבחר.

מד עומס

 

ההורדה והשימוש באפליקציה "מפה לשם" של שורש - חינם

iPhone:

https://apps.apple.com/us/app/%D7%9E%D7%A4%D7%94-%D7%9C%D7%A9%D7%9D/id1055593123

 

Android:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.concept.ezgoing_family

 

אתם מוזמנים להנות מסרטון של רביטל ויטלזון- https://fb.watch/v/a47n5g0RP/

 

שורש, היא חברה ישראלית, עם מפעלי ייצור בטירת כרמל, שחרטה על דגלה לקדם נושאים חברתיים וסביבתיים, לקיים את ערך שמירת הטבע וחיבור טבעי לקהילת המטיילים ואוהבי הטבע בארץ.   

 



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!