יום שבת, 13 במרץ 2021

פסח 2021 – כל המשפחה ביחד ליל הסדר וארוחות החג מהוות הזדמנות מיוחדת להתכנסות מרגשת ולאחדות משפחתית. תכירו את היקב טפרברג ואת היינות המיוחדים שיככבו על שולחן חג הפסח 2021


פסח  2021 – כל המשפחה ביחד 
ליל הסדר וארוחות החג מהוות הזדמנות מיוחדת להתכנסות מרגשת ולאחדות משפחתית.
תכירו את היקב טפרברג ואת היינות המיוחדים שיככבו על
 שולחן חג הפסח 2021


זוהי הזדמנות לחגוג את האביב והפריחה ולהודות על מה שיש. 
כמדי שנה, רגע לפני שאווירת החג הקסומה תורגש באוויר, אנו מתחילים להתכונן עם יינות איכותיים שישדרגו כל שולחן חג, מנה וארוחה ויביאו אותה לכדי חוויה איכותית ומרגשת.

מי ייתן והחג הבא עלינו לטובה יביא לכולנו הרבה רגעים שמחים עם יין משובח שיקרב, יחבר ויתמזג ברגעים הכי משפחתיים. רגעים אליהם התגעגענו. 




מ- 1870 ועד היום יקב טפרברג הוא יקב משפחתי הגאה לייצר את היינות המובילים בישראל. שלמה (שיקי) ראוכברגר הוא היינן הראשי ביקב טפרברג משנת 2002, הוא נחשב לאחד הייננים המוערכים והידועים ביותר בארץ, ואף זכה בעבר בתואר "היינן הישראלי הטוב ביותר". בקשנו משיקי שימליץ לנו איזה יינות יתאימו לכולם, אבל הפעם באמת כולם, סביב שולחן החג. ואנו משתפים פה את המלצותיו. 
לחיים!
היינות משובחים, טעמנו מתוך היין האדום, טעמו עמוק, טעים ומתאים בול לבשרים שיוגשו על שולחן החג.
היין הלבן יותר מורכב בטעמיו, ארומטי ומתקתק יותר מהאדום ישתלב נפלא לצד מנות אמצע, תוספות לצד הארוחה.
יינות נפלאים שישדרגו למשפחה שלכם את ארוחת החג.
מומלץ בחום:) עולמה של רויטל

מלבק מרסלן בציר 2018 – סדרת INSPIRE
יין עוצמתי בצבעו המלא והעמוק. מגוון רחב של ארומות פרות אדומים, דובדבן ופטל בבשלות מלאה משתלבות עם ניחוחות עץ האלון בעטיפה משלימה. יין מושלם לשולחן החג. להגשה בטמפרטורה של 18 מעלות עם בשר אדום צלוי. 
סוביניון בלאן – ויוניה בציר 2019 – סדרת INSPIRE 
מהדורת 150 שנה 
יין לבן יבש המציע מורכבות ארומטית ורעננות מהנה עם נגיעות עשבוניות, חמיצות פריכה וסיומת עדינה. לערב ליל הסדר, או לארוחה קלה יותר, אבל חגיגית לא פחות, באחד מימי החג. 

מחיר היינות: 60 ₪ 
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!