יום שלישי, 7 באפריל 2020

מחפשים מתנה מיוחדת וחכמה לילדים ולנכדים? חברת "סנאפ סרקיטס ישראל" מציגה את ערכת "סנאפ סרקיטס ג'וניור" – המלמדת את עקרונות החשמל והאלקטרוניקה בדרך מהנה, תוך בניית צלחת מעופפת, פעמון מוסיקלי ועוד

מחפשים מתנה מיוחדת וחכמה לילדים ולנכדים?
חברת "סנאפ סרקיטס ישראל" מציגה את ערכת "סנאפ סרקיטס ג'וניור" – המלמדת את עקרונות החשמל והאלקטרוניקה בדרך מהנה, תוך בניית צלחת מעופפת, פעמון מוסיקלי ועוד


מחפשים מתנה מיוחדת וחכמה לילדים ולנכדים? חברת "סנאפ סרקיטס ישראל" מציגה את ערכת "סנאפ סרקיטס ג'וניור" – משחק איכותי ומעשיר, המלמד את עקרונות החשמל והאלקטרוניקה בדרך מהנה ומסקרנת של "למידה מתוך עשייה". המשחק המקורי מיובא לארץ מארה"ב בידי "שניידר שירות ושיווק".

הערכה תוכננה עבור ילדים וילדות באופן שימחיש עבורם עולם מרתק זה, תוך התנסות אמיתית ומעשית, הכוללת הרכבת מעגלים חשמליים לבנייה של למעלה   מ-100 משימות מרתקות כמו - נורה ומאוורר, צלחת מעופפת, פעמון מוסיקלי, צופר משטרתי הנשלט באמצאות אור, נורה הנשמעת לפקודות קוליות, קולות מנוע של חללית ועוד.

ערכות סנאפ סרקיטס מבית Elenco ארה"ב - המתמחה במשחקי מדע לילדים בנושאי חשמל ואלקטרוניקה - זוכות מדי שנה בפרס "הצעצוע החדשני ביותר" בארה"ב. ערכות החברה משמשות ככלי חווייתי ללימוד עצמי בבתי ספר ובחוגים, בארץ ובחו"ל.

הבן שלי אופק בן ה - 8 לומד בחוג אלקטרוניקה בבית הספר.
זאת המתנה של ליל הסדר עבורו.
ערכה נהדרת שכוללת את כל הפריטים שהוא אוהב לוח מגע חשמלי, מנוע חשמלי, מפסקים.
אני כבר מחכה בכליון עיניים להעניק לו את מתנת הפסח.
אני בטוחה שהעיניים שלו יזרחו מאושר, הערכה מדהימה מתאימה מאוד לילדים עם סובלנות וסבלנות רבה, כיף להרכיב מעגלים חשמלים.


הערכה כוללת את כל הרכיבים הנדרשים להרכבת המשימות השונות: מנוע חשמלי, מפסקים, מנורת לד, חיישנים, מוליכים, נגד ועוד. חוברת הוראות מפורטת, הכוללת שרטוטים וכתובה בשפה ברורה, מאפשרת לילד להתנסות בעצמו בעולם לא מוכר ומסתורי זה, להרכיב מעגלים חשמליים ולבנות מגוון פרויקטים באופן קל, פשוט ובטיחותי. 
כדי שגם ילדים מגיל צעיר יוכלו לחוות את המשחק, שיטות החיבור וההרכבה האלקטרוניות במשחק לא דורשות הלחמה או שימוש בכלים נוספים: כל החלקים מתחברים זה לזה בקלות באמצעות תיקתקים (כמו אלו שבבגדים).
הערכה איכותית ורב פעמית, כך שהילד יכול לשחק בה הרבה פעמים: לבנות, ללמוד, ליהנות, לפרק ולהרכיב את האתגר הבא. למשחק תו תקן בינלאומי והוא באישור מכון התקנים הישראלי.
הערכה מעניקה שעות רבות של פעילות משותפת, מהנה ומעשירה של הורים, סבים, ילדים ונכדים. לא פעם, מבקשים הורים וסבים לחשוף את יקיריהם בדרך זו אל עולם הנדסת החשמל והאלקטרוניקה, כדי לגרות את סקרנותם להתעניין בתחום.

הערכה כוללת:
·        ערכה ללימוד חשמל ואלקטרוניקה.
·        2 חוברות הוראות - בעברית ובאנגלית, ובהן למעלה מ- 100 משימות שונות עם שרטוטים ברורים.
·         30 חלקים ובהם מנוע חשמלי, 2 מפסקים, בית סוללות, מנורת לד, חיישנים, לוח חיבור, מוליכים, נגד ועוד. 
** יש צורך בשתי סוללות אצבע (AA) – שאינן כלולות.
מתאים מגיל 8 שנים.
אחריות: שנתיים.  נציגות החברה בארץ מעניקה שירות זמין ואמין. ניתן להזמין חלקי חילוף או חלקים נוספים גם מחוץ למסגרת האחריות.
מחיר: 229 ש"ח.
להשיג באתר  https://snapcircuits.co.il/he/store/  ולקבל במשלוח הביתה. אפשר גם להפתיע בן משפחה או חבר, ולשלוח ישירות לביתו.





עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!