יום שני, 16 באפריל 2018

אסם מרחיבה את מגוון סדרת "אסם פלוס" ומשיקה פסטה ופתיתים עם 50% יותר חלבון

ומשיקה פסטה ופתיתים עם 50% יותר חלבון
המוצרים מצטרפים לסדרת מוצרי "אסם פלוס " שהושקה במאי 2017


אסם משיקה מוצרים חדשים בסדרת מוצרי "אסם פלוס": פסטה פנה, ספגטי ופתיתים המכילים 50% יותר חלבון. מדובר בפיתוח ייחודי המאפשר להעשיר את הפסטה והפתיתים האהובים של אסם בחלבון איכותי מבלי לפגוע בטעם ובמרקם של המוצרים המקוריים, המוכרים בכל בית בישראל. סדרת " אסם פלוס חלבון" מהווה המשך למסע התזונתי של אסם, במסגרתו היא פיתחה מוצרים טעימים ואיכותיים בעלי תרומה תזונתית ייחודית המועשרים ב קמח מלא, סיבי שיבולת שועל, ירקות וכעת גם בתוספת חלבון.
ארוחת הצהריים לא הייתה טעימה כל כך:)
בישלנו פסטה בתוספת חלבון אפונה, כולם וכבר יודעים ומכירים את הסיבות למה חלבון עושה כל כך טוב לגוף שלנו, הכי חשוב מסייע בשובע ותורם לגדילה טובה של ילדים ולתחושת שובע אצל מבוגרים.
הפסטה נפלאה, מתבשלת במהירות של 12 דקות, אנחנו איתה ספגטי בולנז.
כל אחד מהילדים התיישב וקיבל צלחת גדושה מהספגטי בליווי בשר בקר איכותי ורסק עגבניות מעגבניות טריות, לטענתם היה חגיגת טעמים והם לא הרגישו כלל את תוספת החלבון. שזה מצויין שאוסם דואגת לנו לתוספת חלבון במותג.

החלבון במוצרי הפסטה והפתיתים החדשים מורכב משילוב של דגן (חיטה) וקטנייה (אפונה), המהווה חלבון איכותי יותר מאשר חלבון שמקורו בחיטה בלבד. ידוע כי חלבון מהווה מרכיב משמעותי בתזונה נכונה ולאחרונה המודעות לחשיבותו גדלה בקרב הציבור. אורלי פיינה, דיאטנית קלינית ומנהלת תחום התזונה באסם: "לחלבון תפקיד חשוב בתזונה שלנו, הוא מסייע בבניית תאים וביצירת הרקמות ותומך בתהליך הגדילה ובניית השרירים".

לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת הפעילות הקולינרית באסם: פסטה ופתיתים של אסם הם מוצרים פופולריים שנמצאים בכל בית בישראל. סדרת "אסם פלוס" מאפשרת להוסיף ערכים תזונתיים טובים לארוחה מבלי להתפשר על הטעם והמרקם שילדים אוהבים. בסדרת המוצרים החדשה, הקשבנו למגמות ורצונות הצרכנים ופיתחנו פסטה ופתיתים של "אסם פלוס" עם 50% יותר חלבון, תוך שמירה על הטעם והמרקם הייחודי של אסם. מוצרים מצויינים אלו מהווים פתרון אידיאלי למשפחות שרוצות להעשיר את התפריט שלהם בחלבון איכותי, לצרכנים מפחיתי בשר ולאנשים העוסקים בפעילות גופנית ומחפשים מזון עשיר בחלבון.

כשרות: בד"צ ירושלים העדה החרדית. 

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.  
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!