יום חמישי, 21 בדצמבר 2017

חדש מד"ר פישר מסיכות הזנה NATURAL CARE בשפופרת נוחה לשימוש

חדש מד"ר פישר
מסיכות הזנה NATURAL CARE בשפופרת נוחה לשימוש




לקראת החורף הקרוב, ד"ר פישר מציעים סדרת מסכות לשיער בשפופרת עם אותה הפורמולה האהובה של  NATURAL CARE. הפורמולה מכילה מרכיבים מתקדמים לצד תמציות מרפא בשילובים שונים שנבחרו בקפידה בהתאם לסוג השיער. המסכות מסייעות בשמירת הלחות, מגנות על השיער מפני רדיקאליים חופשיים, מזינות את השיער ומותירות אותו רך ונעים למגע לאורך זמן, בעל מראה בריא ובניחוח נפלא.
השתמשנו במסיכות מבית ד"ר פישר.
כבר בשימוש הראשוני הרגשנו כי השיער גמיש מבריק ונעים למגע.
אני חייבת לציין שהריח מדהים, קליל ועוטף את השיערה.
אהבנו במיוחד את המסכת החייאה לשיער מתולתל, המסיכה גורמת לתלתלים שעל ראשי להיות קלים ונמתחים בקלילות, ונותנת לשיער ניפח ועיצוב.

בסדרת ניתן למצוא מסיכות שיער בשפופרת 200 מ"ל המותאמות לסוגי השיער השונים:

  • מסכת הזנה לשיער רגיל – יבש: נוסחה ייחודית המשלבת סרמידים וסיליקונים עם צמחי מרפא, תמציות ורדים ורימונים. מעשירה את השיער בלחות, מחייה את השיער ומקנה לו מראה טבעי. מסייעת בהענקת גמישות, רכות וברק.
  • מסכת החייאה לשיער מתולתל: נוסחה ייחודית המשלבת סרמידים וסיליקונים עם צמחי מרפא, תמציות יסמין ופרחי מגנוליה. מסייעת בטיפול בקצוות מפוצלים ובהענקת חוזק, גמישות, רכות וברק. למראה ש
  • מסכת החייאה לשיער יבש, צבוע או פגום: נוסחה ייחודית המשלבת סרמידים וסיליקונים עם צמחי מרפא, תמצית חינה ושמן ארגאן. המסכה מסייעת בהזנה ובשיקום של שיער יבש ופגום ובשמירה על צבעו. מעשירה את השיער בלחות ומסייעת בהענקת גמישות, רכות וברק.
המסכות מצטרפות לסדרת NATURAL CARE, סדרה המקיפה מגוון רחב של תכשירים מתקדמים ואיכותיים לטיפול יומיומי בעור ובשיער, מכף רגל ועד ראש, לכל בני המשפחה.

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר
אנו בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.
מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

מחיר השקה: 14.90 ש"ח ₪

ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בבתי המרקחת הפרטיים ובחנויות המובחרות.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!