יום שבת, 11 במרץ 2017

toyz.co.il חולמים ומרגישים כמו ילדים- שלום מיכאלשווילי ואייל בר עוז

אתר הצעצועים TOYZ.CO.IL - למעלה משנתיים וחצי להשקת האתר וכבר ברור , מדובר במיזם מצליח!
----------------------------------------
שלום מיכאלשווילי:" מבחינתנו הצלחנו להיות חלק אקטיבי ומשמעותי במהפכה צרכנית חברתית בכך שכל אחד יכול לרכוש מוצר איכותי ולא רק מי שיש לו כסף."
------------------------------------------------------------------------
חולמים ומרגישים כמו ילדים- שלום מיכאלשווילי ואייל בר עוז .
--------------------------------------------------------




כבר למעלה משנתיים להשקת אתר הצעצועים www.toyz.co.il וכבר ברור שמדובר במיזם מוצלח שמביא עמו אתר הצעצועים החדש והמרענן - לשוק הישראלי, שינוי ברוח חיובית בכוונה לייצר אפשרות רכישה של צעצועים במחיר ראוי, כזה שמתאים לכל אחד מכל חתך האוכלוסייה הישראלית. 



המצב הנוכחי היום בהיעדר היצע מקומי, נאלצים הצרכנים הישראלים לבצע את הקניות שלהם באתרים הבינלאומיים ובכך מיליארדי דולרים מועברים על ידי ישראלים לעסקים בחו"ל, הנתונים על הרכישות הישראליות ב –אי ביי, או אלי אקספרס וכו.....מראות על היקפי עסקאות עצומים.

אתר "toyz", הוא השחקן הישראלי שמציע לקהל הישראלי לרכוש באתר מקומי, באותו המחיר כמו באתרים העולמיים, רק נגיש יותר, מהיר יותר ועם כתובת מהימנה להחלפה המוצר, חווית הקנייה נעימה יותר ואין צורך לחכות חודש למוצר שיגיע. 

מדובר במיזם שנותן פתרון אמיתי לצרכנים ומעביר את המסר כי ניתן להילחם ביוקר המחייה ולא צריך לעמוד בסיטואציה בה אמא עומדת מול הילד/ה שלה בחנות הצעצועים, הילד/ה רוצה צעצוע ולאימא אין כסף לקנות לו ונשבר לה הלב. האתר מיועד לקהל רוכשיי הצעצועים בישראל כולו! יש אפשרות לרכישה במחירים ראויים וזולים. 

באתר ישנן מספר אפשרויות שמוצעות להורים, היצע שמיועד לטווח גילאים רחב ומאופיין במגוון רחב מאוד, הדגש הוא על שירות, איכות ונגישות, יחד עם מחיר שפוי וראוי כך שכל הורה יכול לקנות לילדו מבלי למשכן את הבית.



האתר נוח לשימוש, ניתן לבצע חיפוש על פי מחיר הזול ביותר, המשחק/ צעצוע המומלץ ביותר.

אנחנו חיפשנו הפעם מתנה לבת שלנו בת ה-7 היא מאוד אוהבת לגו מסדרת חברות. נגשתי באתר ישר לעמודת הלגו, ומצאתי את מבוקשי, מחיר הוגן וזול עבור השוק. הזמנתי לענבל שלי מתוך סדרת לגו חברות את המספרה, לגו שמיועד מגיל 6 עד 11.ביצעתי את ההזמנה בנוחות. בהזמנה נשאלתי האם אני מעוניינת לעטוף למתנה כמובן שעניתי שכן.הזמנתי משלוח וקיבלתי את המתנה תוך יומיים. ענבל שלי ישבה והרכיבה את הלגו. נהנתה מאוד מהמתנה שבחרתי עבורה.

באתר כל הורה, ילד, או סבא וסבתא יכולים למצוא מתנות וצעצועים שתמחורם זול יותר.באתר מתחייבים להביא את המותגים הכי חדשים ואטרקטיבים, ולהשיג עבורנו את המחיר הטוב ביותר.

אז אתם עוד פה? אני כבר שם!
מתנות, משחקים, צעצועים לפסח אתם יודעים איפה למצוא?
TOYZ.CO.IL


אייל בר עוז ושלום מיכאלשווילי :
"לפני שנתיים הבנו שמכירה מקוונת זו צרכנות העתיד, יש לנו את היכולת להוזיל את מחיר המוצר ולהקל בכך על הצרכן לרכוש צעצוע. מבחינתנו חשוב לנו להוות אטרקטיביות עבור כל אחד שרוצה לרכוש צעצוע. אנחנו מקפידים על סטנדרט גבוה הכולל שירות אדיב ומהיר, כתובת לבעיות ולאי שביעות רצון שתטופל מידית, מוצר איכותי בתקנים הכי גבוהים וסטנדרטים הכי גבוהים וכמובן מחיר ראוי.

מאז שהשקנו את האתר לפני קצת למעלה משנתיים, תמיד הקפדנו וגם היום אנחנו מקפידים להיות מעודכנים ומקוריים ולהביא את הצעצועים החדשים ביותר המעניינים ביותר יחד עם הצעצועים המוכרים שכל ילד היה רוצה. מדובר באתר בעל ממשק ייחודי וידידותי מאוד.

אנחנו שוקלים להרחיב את הפעילות גם מעבר לאתר, על אף הצלחתו של האתר, אנחנו לא שוללים פעילות של רשת חנויות בעתיד המופעלת על ידי זכיינים בעלי רשת חנויות TOYZ כפי שכבר אמרנו בעבר חשוב לנו להיות אקטיביים חברתית וקשובים לצרכי הלקוח."

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!