יום חמישי, 20 בפברואר 2020

גלידות נסטלה פותחת את עונת 2020

גלידות נסטלה פותחת את עונת 2020:

תשקיע השנה בפיתוח חדשנות בתחום הפינוק ומחדשת במותגים המובילים: אקסטרים, קראנץ' וקוקילידה
מפתיעה עם שלגון המכיל 10 גרם חלבון
וגם... המהפכה התזונתית מגיעה לשוק הגלידות: שלגונים ללא מדבקות אדומות בכל הקטגוריות
גלידות נסטלה מסכמת עונה חמה במיוחד בקטגוריית הגלידות בכלל ובסגמנט הפינוק בשוק האימפלס בפרט, אשר רשם צמיחה של למעלה מ- 12%, בעיקר בעקבות צמיחה בשוק הטילונים אשר נמצא בהובלה של נסטלה (נ"ש של 53%). נסטלה מסיימת שנה עם התחזקות המותגים המובילים שלה: אקסטרים, קראנץ' ואוראו. את 2019 מסיימת נסטלה עם עלייה בנתח השוק.

נסטלה שוב מפתיעה בענק!!! חודשי הקיץ מתקרבים:)
טעמנו מן הטעמים החדשים, והתאהבנו, כמה כיף שעוד קצת קריר בחוץ לקנח בגלידה שווה.
אז כל הטעמים החדשים מותאמים לחך הישראלי, גלידות שוקולד שוות של מילקה, גלידה ממותגת של מניון שכל ילד ירצה לטעום, אהבנו במיוחד - במיוחד אני La Frutta טעם מעולה, מקרר ולא עתיר בקלוריות כלל.
מעולה לפינוק אחרי אימון כושר, בנסטלה גם פיתחו גלידה עם תוספת מכובדת של חלבון!
הילדים התרשמו במיוחד מגלידת יום ההולדת, שהזכירה להם את עוגת חגיגות יום הולדת.
אז תתכוננו לקיץ, לים ולבריכה לצד גלידה מושקעת של גלידות נסטלה.
טעים זה בטוח! עולמה של רויטל 
לדברי גלית בר דניאלי, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה, "למרות מגמת ה- wellness והבריאות, צומח שוק הגלידות בארבע השנים האחרונות ב- 19.4%, זאת ביחס לכלל שוק מוצרי הצריכה שצמח בכ-10% באותה התקופה. את קצב הצמיחה הגבוה יחסית ניתן לראות גם בתחומי פינוק אחרים כמו החטיפים המלוחים וקטגוריית השוקולדים. אחת הסיבות לצמיחת שוק הגלידה היא מזג האוויר החם בישראל, שנת 2019 הייתה שנה חמה במיוחד, כאשר ברוב ימות השנה נהנינו משמש ומזג אוויר נעים במיוחד. בנוסף לכך, נראית בשנים האחרונות מגמה הולכת וגוברת של בילויים מחוץ לבית עם העלייה ברווחה הכלכלית ובהכנסה הפנויה של בתי האב בישראל – כך שבאופן טבעי אנשים מוצאים את עצמם נחשפים להזדמנויות צריכה הולכות וגוברות."
את שנת 2020 פותחת גלידות נסטלה עם חיזוק, ריענון ומתיחת פנים למותגים הקיימים כמו סדרת טילוני Extreme, קוקילידה וסדרת שלגוני הפירות La Frutta. כמו כן, משיקה השנה נסטלה גם חדשנות עם שלגון המבוסס על שוקולד Milka ועם מותגים נוספים. עוד תציג השנה נסטלה השקה מחודשת של כל סדרת הלייט במתכונים משופרים וטעימים יותר, כאשר את האספרטיים והממתיקים האחרים מחליפים ממתיקים טבעיים. המוצרים חתומים ע"י תו אייל (האגודה לחולי סכרת) וכן יושקו באריזות חדשות ומרעננות. גלידות נסטלה תשווק מענה לגלידות ושלגונים אשר פותחו במיוחד על מנת להתאים לרפורמת סימון המזון של משרד הבריאות ואשר לא יסומנו כלל בתוויות האדומות.
כבר בימים הקרובים ובמהלך פברואר תשיק גלידות נסטלה את החדשנות לענת 2020:
בקטגוריית הפינוק: טילון Extreme מסקרפונה תות - גלידה בטעם מסקרפונה עם חתיכות תות שדה. הרחבת סדרת קוקילידה עם סנדוויץ' שעשוי מעוגיות בהירות בתוספת שוקולד צ'יפס במילוי גלידה בטעם שוקולד. שלגון Milka: גלידת שוקו-וניל בציפוי שוקולד עם פצפוצי אורז.






בקטגוריית הילדים: טילון מיניונים בצבעי כחול וצהוב בטעמי מסטיק ומרשמלו. שלגון יומולדת עם גלידה בטעם וניל בציפוי שוקולד וסוכריות צבעוניות, ממש כמו עוגת יום ההולדת הקלאסית שכולנו אוהבים.
מותג הפרי La Frutta של גלידות נסטלה מתחדש בטעם חדש בשילוב של פרי האסאי וקוקוס. וגם, בשורה למתאמנים שלא רוצים לוותר על פינוק של גלידה וצורכים חלבון לאורך שעות היום: שלגון Hi-Pro בטעם וניל עם ריפל תות המכיל 10 גרם חלבון בכל שלגון.
השקות נוספות הצפויות במהלך הקיץ כוללת הרחבת מותג Extreme, השקות נוספות עם המותגים קראנץ', מילקה ואוריאו, השקעה נוספת בתחום הוולנס והבריאות והפתעות חדשות נוספות.
רפורמת סימון המזון של משרד הבריאות מגיעה גם לשוק הגלידות
כל אדם בר דעת מבין ויודע שעל מנת שגלידות יהיו טעימות ומפנקות הן צריכות להכיל סוכר ושומן, ולכן באופן טבעי, יסומנו רוב הגלידות בשתי מדבקות אדומות. יחד עם זאת, על מנת לספק פתרון לצרכנים שירצו בכך, מציעים בגלידות נסטלה מגוון של גלידות ושלגונים העומדים בקריטריונים של הסימון התזונתי ויהיו ללא מדבקות אדומות.
בסדרת לה קרמריה משיקים בגלידות נסטלה שני טעמים: שוקו וניל חלבי ומנגו תות סורבה מופחתים סוכר ושומן וללא מדבקות אדומות. בקטגוריות הפינוק המותג האהוב על הילדים, חמשושים, יהיה נקי ממדבקות אדומות וכן הפיתוח החדש Hi-Pro עם 10 גרם חלבון בכל שלגון, יהיה ללא סימון.
בסדרת מופחתי הקלוריות, מציעה גלידות נסטלה מגוון טעמים ללא סימון אדום, במאגדות שלגונים בטעמים: שוקו, ריבת חלב, קרח לימון אננס ושוקו וניל עוגיות. כמו כן, ניתן יהיה לראות את שלגוני Hi-Pro וחמשושים גם במאגדות.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!