יום שישי, 26 באוגוסט 2016

משקאות חלב סויה של המותג חלב הרים טהור לראשונה חלב סויה באריזה המכילה 750 מ"ל


משקאות חלב סויה של המותג חלב הרים טהור
לראשונה חלב סויה באריזה המכילה 750 מ"ל

זכויות צילום- עולמה של רויטל

לראשונה משיקים מחלבות רמת הגולן מוצרי משקאות חדשים על טהרת הסויה תחת המותג חלב הרים טהור. המשקאות: חלב סויה מועשר וחלב סויה מועשר במתיקות מופחת ישווקו במארז ייחודי  של 750 מ"ל. אריזה זו מתאימה במיוחד למשפחות צעירות, לרווקים, סטודנטים ועוד, אשר משליכים פעמים רבות את הרבע האחרון של מארז החלב לפח.

חלב הסויה של המותג חלב הרים טהור, הינו חלב המיוצר מפולי סויה המועשר בסידן וויטמינים, עשוי ללא חומרים משמרים, ומהווה מקור מצויין לחלבונים.

המשקה מיועד לבעלי רגישות ל- לקטוז ולאנשים החיים אורח חיים אורגני הצורכים משקה חלב לא מין החי.  המוצרים החדשים הינם פרי פיתוח של תהליך טכנולוגי מתקדם. עם גמר הפעולה מועבר החלב להמשך התהליך בו הוא עובר חימום מהיר, קירור מהיר ומילוי באריזה אספטית לשם שמירה על רמת הסטריליות הגבוהה של המוצרים.
קיבלנו את המוצרים לצורך התנסות וחוות דעת ראשונית.
החלב הטרי נטול לקטוז היה מצוין והשתמשנו בו לצורך אכילת דגני בוקר.

השוקו חוסל די מידית על ידי זעטוטי הבית.
הם אהבו מאוד, שתו לרוויה.
ומסרו שלא היה שום שוני בטעם מול חלב מלא ולא דל לקטוז.
אין לי שום ספק כי נאמץ את החלב לשימוש יומי.

מוצרים אלה מתוספים לסדרת המוצרים הטריים של המותג חלב הרים טהור, אשר יצאה לשוק לפני שבועות אחדים והכוללת: חלב טרי נטול לקטוז ושוקו נטול לקטוז שניהם באריזת 750 מ"ל. וכן שמנות ורטבים לבישול ואפיה. כל המוצרים מושקים תחת הסדרה החדשה והמצוננת של מחלבות רמת הגולן  מיוצרים מחלב טרי, המגיע למחלבה היישר מרפתות רמת הגולן, כשהוא טרי ונארז ללא מגע יד אדם.

את משקה חלב הסויה המועשר ומשקה חלב הסויה המועשר במתיקות מופחתת ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות, ומחירם המיועד צפוי להיות בין 8-10 ₪ ל-750 מ"ל.