יום שבת, 30 ביולי 2016

INTEX - פותחת את הקיץ עם מגוון בריכות ומוצרים מתנפחים איכותיים וצבעוניים לחוויית נופש וכיף שלא נגמרת!

למשפחה שלי רק INTEX!
 אינטקס פותחת את הקיץ עם מגוון בריכות ומוצרים מתנפחים איכותיים וצבעוניים
 לחוויית נופש וכיף שלא נגמרת! 







קיבלנו להתנסות מ-INTEX אופנוע ומזרן מתנפחים. לקחנו אותם לבריכה, והילדים לא הפסיקו להינות. אופק רכב על האופנוע ברחבי הבריכה, וחלק עם חבריו את האופנוע. אטרקציה מהנה ביותר, אופק לא רצה לרדת מהאופנוע. ענבל נהנתה להסתלבט על המזרן ולצוף ברחבי הבריכה, ממש מיטת שיזוף. אהה וגם אבא שלה תופס סתלבט על המזרן מידי פעם (:

INTEX הוא המותג המוביל בעולם לבריכות ומוצרים מתנפחים. המותג נמכר ומוביל בלמעלה מ-100 מדינות בעולם וגם בישראל. המגוון הרחב שמאפשר מענה לכל תחום ולכל דרישה מביא לשביעות הרצון של משפחות ברחבי העולם ולשעות רבות של הנאה וכיף משפחתי. מה שמייחד את המוצרים של INTEX היא איכות ברמה הגבוהה ביותר ובמקביל מוצרים חדשניים, מרגשים ומהנים תוך כדי מתן שירות ללא רבב. אינטקס חרטה על דגלה לספק שירות לקוחות אמין, יעיל, מקצועי ואדיב ומעסיקה צוות מקצועי מיומן ומחויב. INTEX, החברה המובילה בענף, מתגאה בטכנולוגיות מתקדמות לפי סטנדרטים קפדניים ביותר, יסודות אלו, מהווים תוצר סופי זמן. את מוצרי INTEX תוכלו למצוא בחנויות מובחרות בכל רחבי הארץ. 



אנחנו ממליצים לחודשי הקיץ החמים, במרפסת, בים ובבריכה וגם לנסיעות לחו"ל, מזרני INTEX קלים לניפוח, ומשדרגים את החוויות במים.