יום שני, 6 בדצמבר 2021

המתיקות חוזרת סוגת מחזירה את סוכר דק דק האהוב באריזה חדשה ונוחה ובגרסה חדשה נוספת מסוכר דמררה


המתיקות חוזרת
סוגת מחזירה את סוכר דק דק האהוב באריזה חדשה ונוחה ובגרסה חדשה נוספת מסוכר דמררה


הוא מתמוסס בקלות, אידיאלי להכנת משקאות חמים וקרים, מרנגים וקינוחים בעלי מרקם קליל ואוורירי. לא סוכר לבן ולא אבקת סוכר – סוגת מחזירה למדפים את הסוכר הדקיק והאהוב "סוכר דק דק" באריזה חדשה, מעוצבת ונוחה לשימוש, ובשני סוגים - סוכר דק דק
 וסוכר חום דמררה דק דק


לאור הצלחתו בעבר, "סוגת" מחזירה את "סוכר דק דק", המתמוסס בקלות ומושלם להכנת משקאות חמים וקרים, מרנגים וקינוחים מפנקים בעלי מרקם קליל ואוורירי. הסוכר דק דק נטחן לאבקה ומעורב במעט עמילן למניעת גושים. הוא למעשה סוכר דקיק, בעל גבישים קטנים ועדינים, במרקם רך ואוורירי יותר מזה של הסוכר הרגיל. לראשונה משיקה סוגת גם גרסה של סוכר חום דמררה דק דק, העשיר בארומה הודות לתוספת מולסה (סירופ הנוצר במהלך בישול מיץ קנה סוכר בעת זיקוק הסוכר הלבן ) אשר עוטפת כל גרגיר וגרגיר.חנוכה פה וכולם בבית מתקבצים להדלקת נרות ואכילת סופגניות מתוקות וטעימות
הפעם הכנו בבית ספינג' מתוק עטוף בסוכר דק דק.
הס]ינג'ים חוסלו, וכל בני הבית טעמו ומסרו שהיה מעולה וטעים להפליא.
חנוכה שמח ומואר.
עולמה של רויטל



מכיוון שהגבישים שלו קטנים בהרבה משל הסוכר המוכר, הסוכר הדק מתמוסס בקלות גם במשקאות קרים ומאכלים שאינם עוברים תהליך של חימום, בארוחת בוקר של דגנים, וכמובן מתמוסס במהירות במשקאות חמים.

סוכר דק דק מצטיין במיוחד בהכנת קצפות ומרנגים, שיקבלו ברק ומרקם תפוח ואוורירי, ובקונדיטוריה הוא משמש להכנת בצקים, סוגי מוס שונים, סופלה ובלילות רכות, כך שלא במקרה הוא נקרא באנגלית גם Baking Sugar. בנוסף, הסוכר הדק מושלם לפיזור על פירות, עוגות, עוגיות ודגני בוקר, ויעניק להם מתיקות במרקם עדין.
עולמה של רויטל


סוגת טוחנת את הסוכר הדק בבית הזיקוק בקריית גת והוא נארז באריזת צנצנת נוחה לשימוש, מעוצבת וצבעונית במשקל 500 גרם. תמצאו אותו על מדפי המרכולים ברחבי הארץ.


סוגת מציעה סוגים שונים של סוכר מובחר מהאיכות הגבוהה ביותר - מסוכר לבן, דרך סוכר דמררה ועד הסוכר החום הכהה, העשיר במולסה. כל אחד מסוגי הסוכר ניחן בטעם ובמתיקות שונים ויכול לשמש אתכם במגוון שימושים שונים - בהמתקת משקאות, בבישול וכמובן באפייה. ההנאה מסוכר סוגת מובטחת לכם, הצרכנים, בשל איכות הסוכר וההקפדה על תהליכי ייצור מתקדמים, טעמו המשובח והאריזות האסתטיות והנוחות לשימוש.




סוגת המובילה את שוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, היא חברה לשיווק והפצה של מוצרי מזון שהם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי. החברה פועלת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת והמפעל משתרע על פני כ-100 דונם בקרית גת. לסוגת מגוון רחב של מוצרים, החל מסוגים רבים של קטניות ואורז ועד לקמח, תבשילים אישיים, פתיתים ועוד. כל זאת תוך הקפדה על תהליכי איכות וטעם של חומרי הגלם המשובחים ביותר, לאורך כל הדרך מהשדה ועד לצלחת.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!